Ruben van de Ven en Deau den Turk uitgenodigd voor talentenstage bij BVO's

1 februari 2021 15:30

Deau den Turk, speelster van de JO16-1, heeft van de talentenacademie van AJAX een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan de talentdagen voor speelsters O16.
Keeper van de JO14-1 Ruben van de Ven is door onze partnerclub ADO Den Haag uitgenodigd voor talenten stage dagen.

Waar meisjes bij andere verenigingen niet de gelegenheid krijgen om bij de bovenbouw in de selectieteams te voetballen doet Wilhelmus dat wel. Wij zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt. De selectie van Deau laat zien dat deze keuze ook gerechtvaardigd is.
Wij zijn er als club heel content mee dat wij met deze keuze kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van het meisjes/damesvoetbal in Nederland.
De uitnodiging van AJAX is een fantastische gelegenheid voor Deau om zich te laten zien en is een beloning voor haar harde werken.

Daarnaast hebben ook Feyenoord en FC Dordrecht interesse getoond in Ruben en heeft hij ook van deze clubs een uitnodiging mogen ontvangen.

Wilhelmus is steeds meer tijd, energie en aandacht aan het besteden aan de opleiding en begeleiding van onze keepers en zullen daar ook de komende jaren nog meer in investeren. Wij kunnen daaromtrent binnenkort ook met groot nieuws komen. Dat de intensivering van deze begeleiding nu al zijn vruchten afwerpt is een mooi compliment voor de technische staf rondom al onze keepers.

Wij feliciteren Deau en Ruben uiteraard met deze uitnodigingen en wensen hun veel succes en plezier.