WERKZAAMHEDEN OP EN ROND COMPLEX WILHELMUS

3 februari 2021 12:45

Beste gebruikers van ons complex,

Zoals u wellicht heeft gezien en zult gaan waarnemen zijn er diverse werkzaamheden gaande op en vooral rond ons complex. Het hekwerk rechts van het clubgebouw is reeds vervangen en zal binnenkort geheel gecompleteerd worden. Daarnaast komt er een volledig nieuw hek bij de hoofdingang en is men momenteel druk bezig over de breedte achter het doel van veld 1 het totale hekwerk te vervangen. Ook groentechnisch wordt deze locatie gefatsoeneerd.

In het kader van de duurzaamheid zijn alle velden voorzien van LED-verlichting en is men begonnen met het verwijderen van de oude lichtmasten rond veld 1.

HOUDT U DUS REKENING MET ENIGE OVERLAST.

Met de gemeente Leidschendam-Voorburg is afgesproken dat men zoveel mogelijk rekening houdt met onze leden die op gezette tijden gebruik maken van het complex.

Heeft u aan of opmerkingen over bovenstaande zaken kunt u contact opnemen met onze facilitair medewerker Richard van Nieuwenhoven, 06-53860561.

IMG-20210203-WA0003.jpg

IMG-20210203-WA0002.jpg