Daisy de Zwart en Sienna de Mos uitgenodigd voor talenten trainingen speelsters O16 bij AJAX.

7 april 2021 21:00

Nadat in een eerder stadium Deau den Turk werd uitgenodigd door de talentenacademie van AJAX om deel te nemen aan de talentdagen voor speelsters O16 hebben nu ook Daisy de Zwart en Sienna de Mos eenzelfde uitnodiging mogen ontvangen.

Als club zijn wij er natuurlijk trots op dat onze speelsters dit soort uitnodigingen ontvangen.

Waar meisjes bij andere verenigingen niet de gelegenheid krijgen om bij de bovenbouw in de selectieteams te voetballen doet Wilhelmus dat wel. Wij zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt. De selectie van dit drietal laat zien dat deze keuze ook gerechtvaardigd is.

Wij zijn er als club heel content mee dat wij met deze keuze kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van het meisjes/damesvoetbal in Nederland.
De uitnodiging van AJAX is een fantastische gelegenheid voor de meiden om zich te laten zien en is een beloning voor hun harde werken.

Wij wensen Daisy en Sienna heel veel succes en plezier!!!

Om het meidenvoetbal binnen Wilhelmus een extra boost te geven zal er dit seizoen nog een open dag worden georganiseerd om nog meer meiden de kans te geven zich verder te ontwikkelen.

Wil je meer weten over meidenvoetbal bij VV Wilhelmus of wil je je aanmelden stuur dan even een mail naar [email protected]