Harry de Jong jr. geopereerd

14 april 2021 10:15

Vorige week heeft de alom gewaardeerde Harry de Jong jr. een zware knieoperatie ondergaan. De operatie is geslaagd en naar omstandigheden gaat het goed met hem.

Het intensieve revalidatie proces zal echter vele maanden in beslag nemen. Harry heeft daarom te kennen gegeven om een sabbatical te nemen en zijn werkzaamheden bij de zondagselectie en elftal O23 voorlopig te beëindigen. Een grote aderlating en gemis voor spelers en overige stafleden maar het is begrijpelijk dat Harry alle tijd en energie in zijn herstel wil steken.

Wij wensen Harry een voorspoedig herstel toe en hopen hem snel weer in goede gezondheid op de club te zien.

Foto: Harry rechts naast Oscar bij FC Barcelona