Voetbalplezier tijdens corona

17 april 2021 13:00

Het is vandaag 17 april en er wordt al maanden geen competitie gespeeld op het complex van Wilhelmus.

Toch is er zoals  iedere zaterdag een vol programma en wordt er met veel plezier onderling gevoetbald.

Op de velden zie je lachende gezichten en enthousiaste trainers en coaches. Het zijn allang niet meer alleen de vaders die de begeleiding verzorgen. Wilhelmus is ook bijzonder trots op het groeiende aantal vrouwelijke trainers en coaches.

Iedereen in Nederland verlangt ondertussen naar het tijdperk na corona. Toch staat Wilhelmus als vereniging niet stil. Spelers ontwikkelen zich net als de rest van de vereniging. Het zal ons ook niet verbazen dat we er op sommige vlakken sterker uitkomen! Op deze zonnige zaterdag zien we de toekomst ook rooskleurig tegemoet.

Timon Walhain, bestuurslid jeugdzaken