SOLON Advocaten Elite Cup 2021 voor teams O23 bij Wilhelmus

11 juni 2021 17:00

Wij zijn er trots op dat SOLON Advocaten zich wederom als sponsor heeft verbonden aan deze competitie.

download.jpg

Tijdens het seizoen 2019-2020 is Wilhelmus gestart met een eigen competitie voor het elftal O.23.

De inzet van deze competitie is de SOLON Advocaten Elite Cup. Helaas heeft Covid-19 ook hier roet in het eten gegooid en hebben we de competitie niet kunnen uitspelen.

Tijdens de Covid-19 periode is er ten aanzien van het elftal O23 van Wilhelmus veel veranderd. Het team zal komend seizoen zijn entree maken in de door de KNVB opgezette O23 competitie.

Wij hebben er derhalve voor gekozen om de opzet van de SOLON Advocaten Elite Cup enigszins te wijzigen.

De wedstrijden voor deze competitie zullen nu niet meer gedurende het reguliere seizoen plaatsvinden maar ter voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Het team dat het beste resultaat bereikt tegen Wilhelmus zal zich winnaar mogen noemen van deze wisselbokaal. Indien Wilhelmus alle wedstrijden wint zullen zij als winnaar worden uitgeroepen.

Het voorlopige programma voor de SOLON Advocaten Elite Cup ziet er als volgt uit:

Zaterdag 14 augustus om 17.00 uur: Wilhelmus O.23 – Forum Sport O23

Zaterdag 21 augustus om 17.00 uur: Wilhelmus O.23 – HBS O23

Dinsdag 24 augustus  om 20.00 uur: Wilhelmus O.23 – Scheveningen O23

Een mooi deelnemersveld waar wij heel blij mee zijn.