Herinnering: ALV 26 juni

23 juni 2021 14:45

Zoals eerder dit jaar aangekondigd, zal op zaterdag 26 juni een Algemene Ledenvergadering plaatsvinden. Alle leden van VV Wilhelmus, of hun wettelijk vertegenwoordigers, zijn hiervoor van harte uitgenodigd.

Scroll down for English

De vergadering vindt plaats in de kantine bij Wilhelmus. De start is om 16.00 uur. Het bestuur is blij dat deze algemene ledenvergadering weer 'live' kan plaatsvinden. Uiteraard met inachtneming van de geldende corona-maatregelen. We houden minimaal 1,5 meter afstand van elkaar.

Laat je even weten of je erbij bent? Dat kan via [email protected]

Op de agenda staat onder meer de begroting voor volgend seizoen. Het bestuur zal op de vergadering het voorstel doen om de seniorleden een korting van €75 te geven op het lidmaatschap voor seizoen 2021/2022. Deze groep had immers het meest te lijden onder de lockdown in het afgelopen jaar.

Verder zal onze Manager Voetbalzaken, Peter van der Deijl, een uiteenzetting geven van het technische beleid. Waar staat de club in sportief opzicht, op dit moment?

Tenslotte is het de beurt aan Stef Voermans. Hij is de trekker van de Bouwcommissie en komt verslag doen van de eerste bevindingen. Het gaat zo goed met de club dat we het aandurven om aan de slag te gaan voor een nieuw clubgebouw.

Na de vergadering gaan de televisies aan en kunnen we kijken naar de achtste finale-wedstrijd Wales-Denemarken.

ENGLISH:

Reminder: General Members Meeting June 26

As announced earlier this year, a General Members Meeting will be held this Saturday June 26. All members of VV Wilhelmus, or their legal representatives, are welcome.

The meeting will be held at the canteen of Wilhelmus and will start at 16.00. The board is happy that the meeting can be held in person again. Of course we will adhere to the current COVID-measures. We will keep a 1,5 metre distance from each other.

Please let us know if you want to be there. You can let us know via [email protected]

The agenda includes the budget for next season. At the meeting, the board will propose to give senior members a discount of €75 on membership for the 2021/2022 season, as this group suffered the most from the lockdown in the past year. This arrangement will apply only to those that are not arrear on their payments.

Furthermore, our Manager of Football Affairs, Peter van der Deijl, will explain the technical policy. Where is the club in sporting terms at the moment?

Finally it is Stef Voermans' turn. He is the driving force behind the Building Committee and will report on the initial findings. The club is doing so well that we dare to get started on a new club building.

After the meeting, the televisions will be turned on and we can watch the round of 32 match Wales-Denmark.