Trainers sluiten seizoen af met barbecue

30 juni 2021 12:15

Afgelopen zaterdag, 26 juni, was de laatste dag van de Regiocup. Dit was tevens een een mooie dag om terug te kijken op (hopelijk) een laatste moeizaam seizoen. Laten we hopen dat het seizoen 2021-2022 zonder restricties of onderbrekingen weer een normaal seizoen is. Onder het genot van een barbecue en een drankje wilde de club de trainers even bedanken voor de inspanningen het afgelopen seizoen. Met alle beperkingen hebben zij de jeugd door laten trainen en gemotiveerd gehouden, wat in bepaalde leeftijdsgroepen echt geen makkie was, dus hulde voor alle trainers!

Tijdens deze avond hebben we ook helaas afscheid moeten nemen van een groep gewaardeerde trainers die al een langere tijd voor Wilhelmus actief zijn geweest als trainer.

Voor de bovenbouw waren dat:

• Mike Nikic (JO17-1)
  • Sascha Glaudemans (JO17-1)
  • Tim Vreeswijk (JO16-1)
  • Ruud Wollrabe (JO16-2 & TC-lid)
  • Ties van Zijderveld (JO19-2 helaas afwezig)

Voor de onderbouw waren dat:

• Eric v.d. Steen (JO13-2)
  • Ron hogenboom (JO9 selectie)
  • Rachid Louchahi JO9 selectie)

Mike, Sascha, Tim en Ruud nemen afscheid als trainer

Erik vd Steen neemt ook afscheid

Tim Vreeswijk gaat volgend seizoen aan de slag bij HVV en wij wensen hem hierbij heel veel succes met deze nieuwe uitdaging. En ook de anderen natuurlijk heel veel succes gewenst!

Daarnaast heeft Harry de Jong jr aangegeven dat hij een pauze periode inlast als assistent trainer bij VV Wilhelmus 1. Ook Harry is bedankt voor de diverse functies die hij voor onze club heeft mogen bekleden met een mooi ingelijst shirt. We verwachten hem nog vaak te mogen begroeten op ons complex om de wedstrijden vanaf de andere kant te bekijken.

FB_IMG_1624857018093.jpg

Harry de Jong JR neemt even een pauze

Nadat we onze trainers even in het zonnetje hadden gezet was het tijd voor de BBQ die mede mogelijk gemaakt is door het bestuur van VV Wilhelmus. Onze eigen Manager Voetbalzaken Peter van der Deijl nam plaats achter de barbecue en bereidde het vlees als een echte pater familias.

Tijdens de BBQ werd door de trainers ook  alvast naar het komende seizoen gekeken. Vol trots werden door de aanwezige trainers de contracten getekend. Zo hebben we ook komend seizoen weer een mooie en volwaardige groep trainers die onze jeugdspelers een stap verder gaan helpen in de ontwikkeling van hun hobby. Daar zijn we als club enorm trots op!

Marco vd Struif HO Onderbouw en komend seizoen trainer JO17-1

Greg neemt de JO11 onder zijn hoede

Randy, ook komend seizoen verantwoordelijk voor scouting en keeperstrainer

Roger, komend seizoen JO16-2

Roddy, komend seizoen JO15-2

Wesley, Hoofd Opleiding Bovenbouw

Mo, komend seizoen JO16-2

Raymond, komend seizoen assistent trainer JO13-3

Jeffrey

Fabian, komend seizoen trainer JO13-3 en assistent van Jeroen bij de JO19-1

Chiel, keeperstrainer zondagselectie

Aryan, komend seizoen JO16-1

Jeroen met assistent Fabian, komend seizoen JO19-1

Op een later moment zullen we ook een centrale aftrap geven voor het nieuwe seizoen.

Voor nu is het tijd om even te genieten van een paar voetballoze weken om weer fris en fruitig aan het nieuwe seizoen te kunnen gaan beginnen.

We willen al onze leden en vrijwilligers een fijne vakantie wensen en tot ziens in seizoen 2021-2022!