VV Wilhelmus zoekt stagiaires fysiotherapie en sportverzorger voor uitbreiding medische staf.

23 juli 2021 16:15

Voor uitbreiding van de medische staf heeft de VV Wilhelmus nog plek voor 2 stagiaires fysiotherapie of iemand die bereid is de cursus tot sportverzorger te volgen.

Belangrijk is dat al onze spelers topfit zijn en op een medisch verantwoorde wijze kunnen trainen en spelen. Als stagiair/sportverzorger speel jij hierin een belangrijke rol.

Wat is je functie?

Als stagiair/sportverzorger ben je onderdeel van de medische staf van VV Wilhelmus. Je bent beschikbaar op de wedstrijddagen om samen met de spelers en staf van het 2e senioren elftal op pad te gaan naar uit- en thuiswedstrijden. Daarnaast ben je tijdens de trainingen op dinsdag- en/of donderdagavond op de club. Jouw functie als stagiair/sportverzorger betekent dat je kunt tapen/bandageren, sportmassages kan geven, hersteltrainingen kan verzorgen en eerste hulp bij (sport)ongevallen kan verlenen. Daarnaast beoordeel je in overleg met de trainer de inzetbaarheid van spelers. Tevens werk je nauw samen met de overige leden van de medische staf

Wat bieden wij jou?

• Je bent onderdeel van de medische staf.
  • Kennisdeling met overige leden van de medische staf.
  • Compleet kledingpakket
  • In het geval van sportverzorger een marktconforme vrijwilligersvergoeding of vergoeding voor de kosten van een erkende opleiding tot sportverzorger.
  • Een club en omgeving waar sport, plezier, prestatie en respect hand in hand gaan.

Word jij enthousiast van dit bericht en ben jij beschikbaar op de dinsdag- en/of donderdagavond en zondagmiddag? Ben je flexibel, sociaal en heb jij bovenstaande kennis of ben je bereid je deze kennis eigen te maken? Stuur dan nu een email naar [email protected] en misschien word jij onze nieuwe sportverzorger!