HBS O23 wint de eerste editie van de SOLON Advocaten Elite Cup bij Wilhelmus

27 augustus 2021 16:45

In het najaar van 2019 is Wilhelmus gestart met een eigen competitie voor het elftal O.23.
De inzet van deze competitie is de SOLON Advocaten Elite Cup. Helaas heeft Covid-19 ook hier roet in het eten gegooid en hebben we de competitie pas afgelopen dinsdag kunnen uitspelen.

Voor de Covid-19 periode zijn er al wedstrijden gespeeld tegen Die Haghe en FC ‘s-Gravenzande en na deze periode tegen HBS O23 en Jong Scheveningen. Uiteindelijk is HBS als winnaar van deze eerste editie gekroond en heeft naast een mooie beker ook nog eens de SOLON Advocaten Elite Cup voor een jaar mee naar huis mogen nemen. Namens HBS nam Mike de Geer (links op de foto) deze wisselbokaal trots in ontvangst.

W023.jpg

Ondanks alle Corona perikelen zijn wij toch heel blij met de eerste uitgave van deze competitie waaraan zeker een vervolg gegeven gaat worden.

Wij bedanken de scheidsrechters voor hun goede leiding, de dames die voor de lockdown de catering hebben verzorgd, alle clubs voor hun deelname en uiteraard Jean Jacques Budé van SOLON Advocaten voor de sponsoring.