Geslaagde zomerkampen 2021!

17 september 2021 10:00

Na het succes van vorig jaar hebben wij dit jaar weer een zomerkamp mogen organiseren op de club. De eerste en de laatste week van de zomervakantie stonden in het teken van sport, spel en gezelligheid.

Alle aspecten om het kamp tot een succes te maken waren aanwezig, meer dan 100 sportieve en gezellige kinderen, vrijwilligers en een enthousiaste en creatieve kampleiding.

De dagen werden gevuld met vele leuke (voetbal)spellen, er was onder andere ook een judo workshop, dierengeluiden spel. Op de woensdag was er een luchtkussen spektakel op het hoofdveld, met een echte stormbaan en buikschuifbaan. En er werd geklommen en gespeeld in Monkey Town. Met als afsluiter van de week een dagje Drievliet, wie wil dat nou niet.

Wij hopen volgend jaar weer vele kinderen mogen verwelkomen!

Iedereen die dit kamp mede heeft mogelijk gemaakt hartelijk dank! Het was twee weken hard werken maar jullie hebben een heleboel kinderen een onvergetelijke week in de zomervakantie gegeven!