In memoriam Moise Aké

17 september 2021 23:30

Waarschijnlijk hebben velen van jullie dit trieste nieuws al via de media vernomen maar gisteren bereikte ons het bericht dat onze jeugdtrainer Moise Aké (tevens vader van eerste elftal speler Cedric en Oranje International Nathan) na een ongelijke strijd is overleden.

Onze teams is gevraagd om morgen voorafgaand aan hun wedstrijden 1 minuut te klappen en hiermee respect te tonen voor een zeer gewaardeerd lid en super fijn mens die veel voor Wilhelmus heeft betekend.

We wensen de familie heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

Leden, staf en bestuur VV Wilhelmus

moiseake.JPG