In memoriam Jaap Lagerberg

6 oktober 2021 9:00

Joost Jansen

Op vrijdag 1 oktober is op 86 jarige leeftijd Jaap Lagerberg overleden.

Jaap, geboren 4-juli-1935, heeft zich aangemeld als junior lid in 1946. Al junior kon je in die tijd op 12 jarige leeftijd lid worden. Na alle jeugdelftallen doorlopen te hebben heeft Jaap jarenlang nog als senior gevoetbald. Na zijn voetbaljaren is hij zich gaan inzetten als vrijwilliger. Vooral in de jaren 70 en begin 80 was hij actief voor de senioren selecties.

Hierna heeft Jaap ten behoeve van de club nog vele jaren hand en span diensten op allerlei terreinen verricht. De laatste jaren als vast lid van de “maandag-ochtend schoonmaakploeg“. In zijn lange verbintenis aan de club heeft hij maar liefst acht voorzitters meegemaakt.

Als waardering voor zijn jarenlange inzet voor de vereniging werd hij begin jaren 90 benoemd tot erelid. Met Jaap verliezen we een echte clubman, trouwe supporter en bevlogen vrijwilliger.

Wij wensen de familie sterkte

Jaap_Lagerberg_binnenkant.jpg