Dit zijn ze. Onze kantine-kanjers!

18 november 2021 13:30

Het corona-spook gooit inmiddels weer roet in het eten, maar wist je dat de kantine in de maand oktober een hogere omzet heeft gedraaid dan in dezelfde maand vóór de pandemie?

Dat is voor een groot deel te danken aan deze Kanjers. Op de foto zie je de mensen die hebben gereageerd op onze vorige oproep voor barpersoneel. Het zijn de ‘ploegleiders’ die wat vaker een kantinedienst draaien en die de vrijwilligers met minder ervaring wegwijs maken als zij een keer moeten staan.

kanjers.jpeg

Van rechtsboven met de klok mee:

• Ewoud Keur
  • Suzanne Willemse
  • Jeroen Staartjes
  • Nicole van Rijn (inkoop en coaching)
  • Chantal Knook
  • Trang Hang
  • Paul van Noppen
  • Yvette van Greuningen
  • Caroline Kluft (planning)
  • Leander Sevink
  • Inez van der Vaart
  • Mirjam Vieveen

Wilhelmus is superblij met deze ploeg. Een club is immers zo goed als haar kantine. En pas op: het draait op onze club niet alleen om omzet. Het gaat om service, kwaliteit en vooral: een goede sfeer.

Wil jij meehelpen om dit te bereiken? Draai dan jouw kantine-beurt. Of liever nog: word ook ploegleider en maak deel uit van het horeca-team! Dan sta je wat vaker en help je anderen. Je mag zelf bepalen welke diensten jou het beste uitkomen. Uiteindelijk - dat wil zeggen als Corona-spook ons niet dwars zit - willen we dat de kantine (of de kiosk) altijd open is als er op ons terrein getraind of gespeeld wordt. Dus ook doordeweeks.

Nieuwsgierig? Schrijf een berichtje naar [email protected]