Derde Cursusavond Pupillen trainer

26 november 2021 14:45

Derde Cursusavond Pupillen trainer

In het kader van Partner in Talentontwikkeling biedt ADO Den Haag zijn Partnerclubs en Netwerkpartners een module pupillentraining aan. Deze module duurt 3 avonden waar onder andere de onderwerpen "het geven van training" en "het coachen van een wedstrijd" aan bod komen.

Deelnemers van VELO, Wilhelmus en FC Zoetermeer hebben inmiddels deze module afgerond en hebben daar, uit handen van Gerard van Ruitenburg en Jean-Paul van Mierlo, een certificaat voor gekregen.
Bron: https://adodenhaagjeugd.nl/nieuws-verslagen/nieuws/1768-deelnemers-module-pupillentraining-ontvangen-certificaat?fbclid=IwAR09uSzgnTYWIXg1XUa3YUTbMI8nVjsSh2pdLuzBQ4LHVNC_Xo4TvWhaf80