Groot onderhoud bij Wilhelmus tijdens de zomerstop

30 mei 2022 17:00

Het einde van het seizoen nadert met rasse schreden en dat betekent dat het ook weer tijd wordt om de klusspullen uit de kast te halen. De afgelopen 2 jaar zijn we door corona niet in de gelegenheid geweest om de opstallen die aandacht te geven die nodig is. Er liggen de komende periode dus de nodige uitdagingen te wachten voor wat betreft onderhoud.

Hierbij het overzicht van datgene wat we graag hopen te bewerkstelligen:

1. Clubgebouw aan de buitenkant verven;
  2. Keuken van het clubgebouw verven en extra planken maken;
  3. Zittribune verven;
  4. Update van de reclameborden en deze ook schoonmaken;
  5. Plaatsen van stoeltjes in de kleedkamers 12 en 15;
  6. Kozijnen in het kleedkamergebouw verven.

Zoals jullie kunnen zien een aardige lijst.

Het is de bedoeling dat we zaterdag 25 juni gaan starten en dan hopen we zaterdag 23 juli alles klaar te hebben. De werkzaamheden zullen gedurende deze periode iedere dinsdag t/m zaterdag van 9-17 uur worden uitgevoerd.

Om alle werkzaamheden tijdig klaar te hebben zijn vele handjes nodig. Indien jullie zin en tijd hebben om te komen helpen dan zou dat fantastisch zijn.

Meldt je dus aan via [email protected] bij facilitair manager Peter van der Deijl.

Bellen mag natuurlijk ook > 06-43282918

Het maakt niet uit of je een uurtje kan meehelpen of meerdere dagen. Alle hulp is meer dan welkom om het fantastische Wilhelmus complex naar een nog hoger niveau en nog mooiere uitstraling te tillen.

SAMEN ZIJN WE WILHELMUS!!!