Team van de week bij Thuiswedstrijden Wilhelmus 1

1 juli 2022 16:00

Miv komend seizoen zal er rondom de thuiswedstrijden van Wilhelmus 1 (alleen de reguliere competitiewedstrijden) een “team van de week” zijn.

Dit zal een breedteteam zijn uit de leeftijdscategorie JO11 t/m 14.
Het “team van de week” zal voorafgaand aan deze wedstrijd op donderdagavond van 19.00-20.00 uur trainen. De reguliere trainer van dit team zal worden ondersteund door 2 spelers van Wilhelmus 1.

Bij aanvang van de warming-up zal er een foto worden gemaakt met de spelers die later aan het team van de week wordt uitgereikt. Het is de bedoeling dat de jongens/meisjes ook met de spelers het veld oplopen en zij zullen dan tijdens de wedstrijd fungeren als ballenjongen/meisje.

Wij zijn met een aantal sponsoren in gesprek om een shirt, trainingspak en winterjas aan te schaffen.

Na afloop van de wedstrijd staat er in de kantine een patatje en wat te drinken klaar voor het “team van de week”.

Wij hopen met dit initiatief de band tussen senioren en jeugd verder te versterken.

Om e.e.a. verder in goede banen te leiden zou het de voorkeur genieten om alle randvoorwaardelijke zaken door 1 of 2 personen te laten coördineren. Het gaat dan om het maken van een jaarrooster (welk team is wanneer aan de beurt en bij welke wedstrijd), bespreken van verzameltijd en ontvangst van het team, begeleiden naar de kleedkamer en kleding uitdelen, maken van de foto en zorgen voor distributie hiervan, communiceren met de jongens/meisjes wie waar gaat staan tijdens de wedstrijd en verdere instructies om de rol van ballenjongen/meisje goed uit te voeren, communicatie met de horecamensen vwb het patatje en drankje na de wedstrijd. De coördinatie zal geschieden ism selectie coördinator Hans Fako.

Lijkt het je leuk om deze taak op je te nemen of wil je hier als sponsor aan meewerken dan kun je in contact treden met Peter van der Deijl via [email protected] of 06-43282918