Wilhelmus is op zoek naar interne scouts

27 augustus 2022 17:45

Scouts die willen mee kijken, beoordelen en scouten van de spelers die binnen onze vereniging voetballen.

Beste Leden,

Wilhelmus is op zoek naar interne scouts die willen mee kijken, beoordelen en scouten van de spelers die binnen onze vereniging voetballen.

1. Vind je het leuk om af en toe trainingen en wedstrijden te bekijken?
  2. Vind je het leuk om voor de spelers van Wilhelmus de belangen te behartigen in hun opleiding?
  3. Vind je het leuk om mee te praten over het scoutingsbeleid van Wilhelmus?
  4. Heb je een sportachtergrond?

Als je de 4 vragen volmondig met JA kan beantwoorden dan zijn we zeker op zoek naar jou!

We zijn op zoek naar minimaal 3 interne scouts!

1 interne scout voor de leeftijden van de JO-9 en JO-10

1 interne scout voor de leeftijden van de JO-11 en JO-12

1 interne scout voor de leeftijden van de JO-13 en JO-14

We zoeken voor onze interne scouting nieuwe leden om de bestaande groep te versterken en om samen de ingezette koers vast te houden.

Heb je interesse stuur dan een mail naar [email protected] t.a.v. Arjan Verheij (Hoofd Interne Scouting V.V. Wilhelmus)

scouting.jpg