Beleef gratis een avondje ijshockey!

22 september 2022 15:30

Om het ijshockey seizoen 2022-2023 een flinke boost te geven heeft Hijs Hokij Den Haag de mogelijkheid om onze leden uit te nodigen om een wedstrijd van het BeNe League-team GRATIS bij te wonen.

Voor Hijs Hokij is de start van de competitie gelijk een topper. Het team neemt het namelijk op tegen Bulldogs Liege.
Het wordt een strijd tussen de Nederlandse kampioen en Belgische kampioen van vorig seizoen.
Een garantie voor spektakel dus!

Vrijkaarten aanvragen
Op vrijdag 30 september is deze wedstrijd die jij kunt bijwonen! Alles en iedereen is welkom!
De wedstrijd begint om 20:30 uur. Vanaf 19:00 uur zijn jullie van harte welkom!

Het aanvragen van vrijkaarten kan worden gedaan via Universe. De gratis 'reguliere' tickets kunnen na het klikken op de link gelijk worden bestelt. Wanneer dit gedaan is, kunt u het aantal tickets invoeren en op 'doorgaan' klikken waarna Universe alleen nog contactgegevens nodig heeft. Hierna is de bestelling voltooid. De digitale kaarten verschijnen binnen enkele minuten in uw mailbox.

P.S. Heeft u meer dan 10 kaarten nodig? Dan ontvangen wij graag een opgave per mail van het door u gewenste aantal kaarten onder vermelding van uw naam en bedrijf/club via communicatie.topsport@hijshokij.nl
Na ontvangst van uw mail sturen wij een bevestiging en de tickets in een .pdf bestand. Maar, wees er snel bij, want OP = OP!!!

Vrijkaarten aanvragen

We hopen u vrijdag 30 september te mogen ontvangen, om een uiterst gezellige en sportieve avond in De Uithof te mogen beleven! Hopelijk tot dan!

unnamed.png