Het tweede jeugdtoernooi was een feest

24 mei 2023 10:30

Afgelopen zondag vond het tweede jeugdtoernooi van het seizoen plaats. Het was weer een groot succes! De velden waren gevuld met enthousiaste jonge voetballers en -sters die streden om de felbegeerde overwinning. De zon straalde volop en zorgde voor een prachtige ambiance waar iedereen van genoot.

De toernooicommissie, onder leiding van Jeroen en Marco, verdient ook een speciale vermelding, omdat ze ervoor hebben gezorgd dat alles op rolletjes liep. Dankzij hun zorgvuldige planning en aandacht voor detail konden de wedstrijden soepel verlopen, en de spelers en speelsters hebben zich van hun beste kant laten zien.

De deelnemende teams hebben volop genoten van de spannende wedstrijden. Met ongelooflijke vaardigheden en teamwork lieten ze zien wat ze in huis hadden. De toeschouwers werden getrakteerd op prachtige doelpunten, schitterende reddingen en oprechte sportiviteit.

Het succes van deze geweldige dag was mede te danken aan de inzet van de activiteitencommissie en vele andere toegewijde vrijwilligers. Ze hebben met hun onvermoeibare inzet gezorgd voor een goed georganiseerd evenement dat iedereen met veel plezier zal herinneren.

Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan dit geweldige evenement en gefeliciteerd aan alle teams die hebben deelgenomen. We hopen dat deze dag voor altijd in jullie geheugen gegrift zal staan als een hoogtepunt van het voetbalseizoen.

IMG_2091.jpgIMG_2092.jpgIMG_2099.jpg