JO8-1 gaat de wei in

HVV JO8-1

Hoofdklasse B

31 augustus 2019 8:30

Zaterdag 31 augustus de eerste competitiewedstrijd van de J08-1. Het team is nog niet formeel samengesteld maar de competitie start dus hup de wei in…

5 spelertjes, begeleiding en supporters stonden in het ochtendzonnetje op de velden bij de buren met als tegenstander HVV.

Lenne begon de wedstrijd als keeper met een aantal mooie reddingen. Kom op tijger was de aanmoediging!

Stijn wist de score te openen en het eerste Wilhelmus doelpunt te maken. Het ging erg gelijk op, nou ja HVV speelde met 6 jongens en wij met 5. Bij de stand van 2-2 scoorde Floris hoog in de kruising de keeper was volslagen kansloos (3-2). Daarna waren de wespen los, 4-2, 5-2 een mooi samenspel van Yassir en Stijn, 6-2, 7-2 en doelpuntje voor HVV. 7-3 oeps verkeerd genomen dus deze telde niet. Op de helft van de wedstrijd werden de keepershandschoenen gewisseld. De jarige Floris neemt plaats in het doel. Thiago dribbelt er driftig op los ondanks zijn zere hand. HVV voert de druk op en weet het doel te vinden het is inmiddels 8-5 geworden.

Het laatste kwart gaat beginnen, Stijn bewaakt het doel. Yassir en Thiago hebben een mooie combi maar helaas de keeper stond op de juiste plaats voor een mooie redding pech voor ons.

Het is bijna afgelopen Floris geeft nog een goeie pass op Lenne vanaf de middellijn zet hij de sprint in maar helaas op de keeper. De eindstand is 9-8 in het voordeel van Wilhelmus.

Goed gedaan jongens, was een hele leuke wedstrijd!