De kop is eraf bij JO12-4

REMO JO12-2

Groep 4 104

14 september 2019 14:45

De kop van het nieuwe seizoen is eraf! Met enkele transfers, een paar oefenwedstrijden waarin we mooie (een winst) en minder mooie dingen (een verlies) zagen en we onze drie bekerwedstrijden met overwicht wonnen. Een veelbelovende start, maar ook nog genoeg werk aan de winkel volgens de  trainer. De winstwedstrijden konden voetbaltechnisch beter en het voetbal tijdens de verliespot was hoopgevend ... 🤔.

Gelukkig is hij de trainer en zijn wij langs de kant ‘slechts’ de supporters. Het geloof in het team is echter alom aanwezig en aan het harde werken van onze heren zal het zeker niet liggen! Naast onze professionele coach en de vorig jaar gesponsorde wedstrijdshirts door AantjesZevenberg Advocaten, ontvangen onze jongens dit seizoen ook een trainingstenue en trainingspak. Wederom gesponsord door AantjesZevenberg Advocaten. Dank voor de blijvende support aan het team! De heren zijn er blij mee. Op naar een prachtig seizoen!