Wilhelmus JO12-4 - Forum Sport JO12-2 JM

Forum Sport JO12-2 JM

2 november 2019 11:30

Na de eerste deel van het seizoen tijdens het bekertoernooi, is nu het eerste deel van de competitie gestart. Dat was bijna geruisloos gebeurt, zonder even terug te blikken op een geweldige start van ons voetbalseizoen. Tijdens het bekertoernooi is de JO12-4 ongeslagen! Overweldigende winsten met als beloning een promotie van de derde naar de eerste klasse. Met natuurlijk altijd veel publiek aan de kant, een actieve app-groep met een live-verslag van de wedstrijd voor diegene die er onverhoopt niet bij kunnen zijn en soms zelfs het live streamen van de wedstrijd staan de jongens nu aan de start van de competitie.

De eerste wedstrijd op het programma; thuis tegen Forum JO12-2. Helaas gaan we van start met twee geblesseerden. Enorm balen natuurlijk dat ze deze eerste wedstrijd moeten missen. De rest van het team gaat ervoor. Om 11:30 uur gaan ze van start. Binnen drie minuten staat het 1-0. Een veelbelovend begin van de wedstrijd! Maar na 15 min het gelijkmakende doelpunt, ontzettend jammer. De rest van de wedstrijd is het ontzettend spannend, met als resultaat een eindstand van 2-3. De jongens hebben goed gespeeld en geknokt tot het eind. Jammer van het verlies, maar wat overheerst is trots en de wetenschap dat ze het kunnen! Op naar de volgende wedstrijd. Ze hebben er zin in!