Wilhelmus JO11-5 - Forum Sport JO11-4

Forum Sport JO11-4

5 september 2020 9:45

Na een half jaar geen wedstrijden wordt er vandaag weer begonnen! Arnoud is dit seizoen opnieuw de coach en Annekoos neemt deze wedstrijd de spelbegeleidersfluit ter hand.

De eerste kans van de westrijd is voor Forum, maar doelman Jasper V laat zich niet passeren. Het spel gaat gelijk op. Tomas verdedigt lekker stevig achterin en na een snelle actie van Olle is Teun dicht bij het eerste doelpunt. Na balverlies ergens op het middenveld is Forum heel alert, ze openen de score: 0-1. Onze mannen raken niet van slag. Tom onderschept een pass en na een weergaloze assist van Olivier tikt Daan heel bekeken de 1-1 in het net.

In de defensie pakt Noah hier en daar een balletje af van de tegenstander. Marijn maakt een onnavolgbare actie om twee verdedigers te dollen en met een boogje gaat de afronding net naast. Jammer. Keeper Jasper V keert een doelpoging van Forum en houdt de stand gelijk. Als Forum al een beetje moe wordt beginnen onze mannen even mooi teamspel te laten zien. Na snelle combinaties is het Olle die ons team op voorsprong zet: 2-1.

De tweede helft kruipt Forum verder in zijn schulp en komen onze jongens echt goed los. Tomas verdedigt even alleen achterin en ramt de bal hard naar voren. De counter van Teun is vervolgens goed voor 3-1. Als Forum vervolgens een foutje maakt staat Olivier klaar om het af te straffen: 4-1.

Jasper B geeft even een indrukwekkende show die tot de 5-1 leidt. In de defensie staat Noah klaar om de bal in de ploeg te houden. Een schot van Marijn gaat rakelings naast, maar Jasper B heeft meer geluk: 6-1. Tomas demonstreert het effect van een loopactie om Forum helemaak gek te maken. Na prachtig combinatiespel is Teun dicht bij nummer 7, maar het is even later toch Jasper B voor de 7-1.  Enkele ogenblikken laten ziet Daan nog een gaatje tussen de keeper van Forum en de doelpaal: 8-1.

De wedstrijd eindigt met een aanval van Tom en Olivier, maar de stand blijft 8-1.  Goed gespeeld jongens! Namens iedereen: Annekoos, bedankt voor het zijn van spelbegeleider vandaag!