BMT JO11-1 - Wilhelmus JO11-3

BMT JO11-1

5 september 2020 9:00

Zaterdag 5 September BMT JO11-1 tegen VV Wilhelmus JO11-3.

Na een paar trainingen stond vandaag de eerste wedstrijd op het programma.

Uit tegen BMT om half 9 verzamelen. Poeh… wel weer even wennen dat we weer vroeg op pad moeten.

Na de warming-up en de tactische bespreking met uitleg van het spelsysteem: 3-1-3 of 3-3-1 met 2 ruiten of 3 driehoeken zodat we de combinaties die we oefenen op de training terugzien in de wedstrijd.

Iedereen had het goed begrepen en we gingen prima van start. De ruimte bij balbezit werd goed benut. Met vier doelpunten in de eerste helft, Robin 2x en Moussa 2x, opgezet via leuk combinatievoetbal gingen we rusten met een 1-4 voorsprong.

In de tweede helft werd de voorsprong verder uitgebouwd door doelpunten van Roan en Fabian (beide mooie afstandsschoten), Tijn, Simon 2x en Moussa 2x. De tegenstander scoorde nog 1x tegen. Eindstand 2-11.

Een uitstekend resultaat en mooi om te zien dat iedereen veel werk verzet voor het team en dat er goed wordt samengespeeld.

2 x 30 minuten voetballen is voor iedereen weer even wennen en de vermoeidheid zagen we ook terug tegen het einde van de 2e helft.

Na de wedstrijd nog even een potje penalty’s nemen en ook dat potje werd gewonnen, waarin Ward uitblonk met een paar hele mooie reddingen en een schitterende penalty in de kruising.

Statistieken:
Goals