Revance

Ster, De JO11-1

19 september 2020 9:30

Na de 1-9 nederlaag tegen HVV van vorige week stond vandaag de uitwedstrijd tegen De Ster op het programma. We hadden wat goed te maken en door de 3 trainingen deze week waren onze jongens technisch, tactisch en conditioneel op en top voorbereid.
Helaas kon Tijn er niet bij zijn deze wedstrijd, maar gelukkig was Marijn bereid om ons te helpen.
Na een goed begin met verzorgd voetbal gingen we mee in het hotseknots voetbal van de Ster.
De Ster opende de score 1-0. De 1-1 kregen we kado via een eigen doelpunt.
Daarna ging het spel gelijk op, 1-2 door Moussa, 2-2 en 3-2 voor de Ster, daarna de 3-3 weer door Moussa en 3-4 door Robin. De Ster zette daarna aan, stelde even stiekem een extra speler op en combineerde dit met fysieke kracht. Onze jongens waren onder de indruk en gingen uit positie spelen. De Ster profiteerde en kwam sterk terug tot 6-4. In de laatste 15 minuten moesten we dit goed maken. Gelukkig scoorde De Ster weer een eigen doelpunt 6-5. Dit gaf hoop en extra kracht en snel hierna volgde de 6-6 van Moad uit een penalty. Dylan maakte de 6-7 en Robin verzorgde de 6-8 eindstand. Een leuke wedstrijd met veel goals en spanning. De penalty's werden weer door bijna iedereen gescoord. Degene die misten deden 5 push-ups of 5 sit-ups. Leuk idee jongens, dat doen we de volgende wedstrijd weer :-).