Wilhelmus wint sportieve oefenwedstrijd van cvv Berkel

Wilhelmus 1 (zon)

Berkel 1

6 oktober 2020 20:00

Zondag 2e klasser Wilhelmus ontmoeten dinsdagavond in een oefenwedstrijd het eveneens in de 2e klasse uitkomende cvv Berkel.
In de eerste helft was het Wilhelmus wat de wedstrijd  dicteerde.
In de 11e minuut was het Ruben Gyamfi die met een mooie schuiver Berkel keeper Ken Stigt verraste.
In de 27e minuut was het Amit Jagai die de 2-0 binnenschoot.
3 minuten voor de rust was het rechterverdediger Silvano Tarantino alert was en in de rebound de 3-0 binnen kon tikken.
cvv Berkel kon daar in de eerste helft  niet zoveel tegenover zetten zodat de ruststand  3-0 bleef

Na de rust was Wilhelmus vooral slordig en hierdoor kon Berkel beter in de wedstrijd komen
In die fase raakte Berkel 2x de paal
Hierna herstelde Wilhelmus zich en raakte Wilhelmus paal en lat voordat in de 83e minuut spits Cedric Ake de 4-0 binnen kon stiften.
In de 89e minuut kon Berkel voor de statistieken wat terug doen zodat de eindstand op 4-1 kwam.

Een nuttige sportieve oefenwedstrijd voor beide ploegen