Forum Sport JO11-3 - Wilhelmus JO11-3

Forum Sport JO11-3

10 oktober 2020 10:00

10 Oktober 2020, vandaag een vriendschappelijk potje tegen onze buren Forum Sport.
Ondanks dat er een fris windje over het veld blies hadden de jongens zin in deze derby. Dat kwam natuurlijk omdat er bij de tegenstander een paar klasgenootjes speelden.

Forum Sport begon goed aan de wedstrijd en scoorde al snel de 1-0. Door een afstandsschot dat van richting werd veranderd was Ward kansloos.

Onze jongens namen snel het initiatief over en via goed combinatie voetbal kwamen we al snel meerdere keren tot scoren.

De 1-1, goed samenspel tussen Moussa en Robin, waarna Tijn kon scoren.

De 1-2, een uitstekende dieptepass van Tijn in de ruimte, waarna Moussa weer z'n goaltje kon scoren.

De 1-3, goede corner van Roan, de afvallende bal op de slof bij Simon.

Ward die tussendoor nog even uitstekend redde op een schot van Forum Sport.

De 1-4, Simon die met z'n chocoladebeen (links) een prima goal maakte met een bekeken afstandsschot.

Het 2e kwart ging iets meer gelijk op, Forum Sport probeerde natuurlijk terug te komen in de wedstijd. Via een goede aanval scoorden ze de 2-4.

Weer als eerste een goal tegen en dan gaan onze jongens toch weer gas geven. Moussa dribbelde langs een paar tegenstanders en scoorde de 2-5.

De 2-6 was een beauty. Roan schilderde a la Messi de bal schitterend in de kruising.

Dat was heerlijk rusten met een 2-6 voorsprong.

Het 3e kwart scoorde Forum Sport weer als eerste 3-6. Hoewel de bal door een van onze jongens als laatste werd aangeraakt.

Na veel mogelijkheden, doelpogingen, kansen scoorden we uiteindelijk toch weer. Tijn uit de rebound 3-7.

In het laatste kwart lieten de jongens zien waarom we hier vaak op trainen. Opbouw van achteruit, driehoekjes maken, door de verdediging van de tegenstander spelen en scoren.

2 hele mooie team goals met als afmakers Robin en Tijn zorgde voor de 3-9 eindstand.

Leuke wedstrijd met veel doelpunten, goede combinaties en leuk voetbal!

De penalty's gingen ook al beter, nog even oefenen thuis en jullie scoren allemaal.