Wilhelmus 2 op bezoek bij VUC 2

VUC 2 (zon)

Wilhelmus 2 (zon)

29 augustus 2021 11:00

Vanmorgen om 11.00 uur starten Wilhelmus 2 zijn oefenwedstrijd tegen VUC 2. VUC 2 staat tegenwoordig onder leiding van oud Wilhelmus trainer Mario de Boer die vrolijk verwelkomt werd.

Wilhelmus liet al gauw het balletje lekker rondgaan en scoorde er in de eerste helft rustig op los. 1 doelpunt mag zeker niet onvermeld blijven
Een kanonskogel van Tom Commers van 35 meter die de kruising beroerde. Dit onder toeziend oog van moeder de vrouw en kindlief die ondanks de uitgerekende datum aanwezig waren.

Na rust maakte beide ploegen nog een goal en zo eindigde de eerste ontmoeting in 1-6 voor het elftal van Marco van Leest

Een prima wedstrijd voor Wilhelmus 2