Mooie affiches afgelopen 2 weken

2491EH
'S-GRAVENHAGE
tel. 070-3866595

Na de clash van vorige week tussen de nr 1 Wilhelmus en de nummer 2 Concordia , stond er een mooi affiche.

Na onze voorspong 0-1 , kwam voor de rust Concordia terug tot 1-1.
Een vreselijk spannend potje , waarbij er tot het naadje werd gestreden. Geen gegeven penaltys / Geen hands gezien / overtredingen / wel - niet buitenspel.
De arbitrage had het er maar druk mee.

Uiteindelijk maakte Concordia de 2-1 en ging er met de winst vandoor in eigen huis.

Deze week stond HVV op het programma.

hvv.jpg

Snel in de wedstrijd een prachtige aanval van Wilhelmus met een mooie afronding. Gejuich , maar helaas afgelast ivm vermeend buitenspel.

Uiteindelijk viel na een prachtige vrije trap , rond de 16 , de 1-0 en na de rust viel de verdiende 2-0 en viel de wedstrijd in slot.

De score had nog veel meer kunnen zijn , maar onze boys waren niet secuur genoeg in de afronding.

Vooralsnog 1e in de poule , maar de verwachting is dat we 2e worden MAAR de bal is rond .......

stand_2.jpg

Overall vind ik dat de boys het uitstekend doen de afgelopen 5 wedstrijden. Veel strijd en mooi samenspel. Dat kan alleen maar groeien dit seizoen.

Trots