Wat een weken

Groene Zoom 2
2491EH
'S-GRAVENHAGE

Afgelopen 2 weken bij de JO13-2 verlopen niet zoals het hoort.

Boys trainen als een malle om zo afgelopen zaterdag klaar te zijn voor de 6 punten wedstrijd tegen de nummer 1 , Laakkwartier.

Vanaf de aftrap zijn onze boys fel en spelen fantastisch voetbal.
Heerlijk om naar te kijken !
Onderling kaatsen , mooie passjes, mooie acties. De verdedigers  hadden de aanvallers van de tegenpartij in hun broekzak.
Poeh wat was dat genieten , ondanks dat het zo waterkoud was.

Het 1e schot op het doel was dan ook verdiend van ons , deze ging maar net mis. Vervolgens breekt Jay S los van zijn mannetje en maakt een prachtige rush langs de lijn om zo de bal voor het doel te gooien. Daar stond Roan al op te wachten .... BAM 1-0 Wilhelmus , en terecht !

Vlak voor de rust komt Laakkwartier op gelijke hoogte. Wat een leuke pot zover zeg. Goed en sportief spel van beide kanten.

De 2e helft starten de boys wat minder. Het loopt even niet , en daar maakt Laakkwartier gebruik van. Van achter uit werd de bal steeds uitgepoeierd door de keeper of verdediger naar de voorhoede waardoor er steeds hectiek was voor ons doel. Hier valt dan ook de 1-2 uit.

Met nog 1 minuut te spelen beunt hun keeper de bal maar weer eens naar voren. Alleen nu onderschept Chris de bal en haalt genadeloos uit BAM  2-2.

Heerlijk

Een mooi gelijkspelletje op deze koude zaterdag.

Een prima uitslag.

Alleen Laakkwartier trapt af en direct in dezelfde minuut scoren zij de 2-3 , omdat Wilhelmus nog in de jubelstemming was denk ik en dus niet scherp. Om het nog erger te maken viel in dezelfde minuut ook nog de 2-4. Wat een zuur eind van een mooie wedstrijd zeg

Ze speelden deze week de mooiste wedstrijd van het seizoen op de laatste 3 minuten na, en dat in tegenstelling tot vorige week.

Toen speelden ze tegen Graaff Willem een hele slechte pot. Daar kwamen de boys in minuut 1 op achterstand uit een standaardsituatie : de corner.

gwv.jpg

Er werd toen nog wel gelijkgemaakt in de 1e helft , maar na de rust viel de 2-1 direct en liepen de boys steeds achter de feiten aan.. In de laatste seconden scoorden wij gelukkig  nog de 2-2  maar daar had je moeten winnen met ruime cijfers.

Volgende week weer eens een schappelijke tijd , 10 uur.
Die 8:30 uur wedstrijden wekelijks breken je wel op met deze ijzige kou ... brrrr.

Maar eerst maandag met z'n allen genieten van het Nederlands elftal in de kantine.

HUP HOLLAND !