Lekker bezig

2573BA
'S-GRAVENHAGE
tel. 070 3635050

In de herfstvakantie hebben de boys meegedaan aan het herfst toernooi bij Vredenburch.

vreden.jpg

Tegen SVH werd 1-0 gewonnen ( Dylan ) en ook tegen Concordia werd er 1-0 gewonnen ( Roan ). Tegen DSO werd er 2-0 verloren.
In de kwart finale moesten de boys tegen HMSH. Een vreselijke wedstrijd en 0-1 verlies.
We begonnen goed , maar konden het niet vasthouden. Wel een heerlijke dag en zeer goed georganiseerd toernooi!

Deze ochtend op 5 november moesten we richting Quick Steps om voor de competitie te spelen.
Kinderen serieus aan de voorbereiding , en de ouders in het zonnetje onder het genot van een lekker bakje koffie.

Vanaf minuut 1 is het Wilhelmus wat de klok slaat. Na een mooi genomen hoekschop van Jasper B werd er prachtig afgerond door Dylan !

In de hoekschop erna ging de bal na een schot via een thuis speler ongelukkig in het eigen doel , dus alweer 0-2.

Quick steps kwam nu wel in hun spel , en kwamen er razendsnel uit enkele keren.

Hierna een vrije trap vlak voor het Wilhelmus doel. De keeper zet de muur neer en staat in volle concentratie te wachten op het schot. Het schot was snoeihard maar Jasper V. kreeg vleugels. Hij steeg op en als een panter vloog hij naar de bovenhoek om zo de bal prachtig weg te werken. Wat een redding !

q.jpg

Na de spelhervatiing geeft Chris nog een mooi steekpassje naar Jasper B en die passt de bal prachtig naar Jay S , maar die bal raakt vol de paal.

Quick Steps komt er weer snel uit , en terwijl onze vlagger de hele 1e helft al wordt genegeerd , loopt die aanval gelukkig vast.

Nogmaals wordt door ons de paal geraakt en Chris raakt nog vol de lat.

Roan maakte voor de rust nog de o zo belangrijke 0-3.

Na de rust maakte Jasper B en Jay V nog een doelpunt om zo de wedstrijd winnend af te sluiten met 0-5.

Mooie pot van de boys weer.

Allemaal weer goed gemutst naar huis , om daarna met een groep spelers de trainers Stijn , Twan & Tygo aan te gaan moedigen in hun O23-1 wedstrijd tegen fc Boshuizen. Na de 1e helft stonden de trainers al 3-0 voor !

Een geslaagde zaterdag !