Activiteiten in deze categorie op 17 juni:

Finaledag Haaglanden Cup op Wilhelmus

Gedurende deze dag zullen vanaf 09.00 uur in de leeftijdsgroepen JO9 t/m senioren diverse finales worden afgewerkt met als apotheose om 17.00 uur de “grote” finale. De eerste finalist (Quick) is bekend. Scheveningen en HBS strijden nog om de tweede finaleplaats voor de felbegeerde Sir Winston Cup.
Schermafbeelding_2023-05-20_124107.jpg

Wilhelmus is er trots op dat in het jaar dat het het 110 jarig jubileum viert, dit evenement mag hosten. Een evenement waar gedurende de dag 4-5000 mensen worden verwacht.

Een dag als deze brengt echter heel veel werk en kosten met zich mee.

Hierbij dan ook een oproep aan de leden en alle anderen die Wilhelmus een warm hart toedragen, om je aan te melden als vrijwilliger of sponsor voor deze dag.

Wij zijn nog op zoek naar een aantal assistent-scheidsrechters voor jeugdfinales, mensen die een bijdrage willen leveren aan de catering, EHBO-ers, veld beheerders en parkeerwachters.

Wil je je medewerking verlenen aan deze mooie dag, meldt je dan alsjeblieft aan via [email protected].

Ook onze trouwe sponsoren vragen wij om hun medewerking. Deze dag kunnen wij Wilhelmus goed op de kaart zetten en kunnen wij voor u als potentiële sponsor voor een enorme exposure zorgen via de diverse mediakanalen van o.a. Haaglanden Voetbal. Vele manieren van eenmalige sponsoring (een banner, een vlag, een doek, een reclamebord aan de tv kant op het hoofdveld (wedstrijden worden uitgezonden), ballen, sponsor van de O23 finale, sponsor van de derde helft (zanger), enz.) zijn mogelijk. Voor interesse kunt u zich melden via [email protected]. of [email protected]

Onze huidige trouwe sponsoren zullen wij persoonlijk gaan benaderen om te vragen de club tijdens deze dag te ondersteunen.

Wij hopen dat wij er samen met jullie een onvergetelijke dag van kunnen maken.

• 17 juni 2023