Activiteiten in deze categorie op 26 juni:

Algemene Ledenvergadering (Fysiek indien mogelijk)

Door de coronamaatregelen is het lastig om een Algemene Ledenvergadering te organiseren. Toch is het nodig om een aantal noodazekelijke beslissingen als vereniging te nemen. Het bestuur heeft daarom besloten om op korte termijn een online Algemene Ledenvergadering te organiseren. Later dit jaar zal, indien mogelijk dan weer een fysieke Algemene Ledenvergadering worden georganiseerd.

De Online Algemene Ledenvergadering heeft plaatsgevonden op woensdag 14 april om 19:30. Deze Algemene Ledenvergadering concentreerde zich vooralop het financieel verslag van afgelopen seizoen. De notulen van deze vergadering zullen voor de volgende ALV worden gepubliceerd.

Op  26 juni om 16:00 zal een Algemene Ledenvergadering worden gehouden op de club, zoals we gewend zijn (uiteraard behoudens de dan geldende corona-maatregelen).

Aansluitend is er de mogelijkheid (als dat kan en mag) om samen een de 1/8 finales van het Europees Kampioenschap te kijken (uiteraard ook hier weer, behoudens de dan geldende coronamaatregelen.

• 26 juni 2021 16:00