Wilhelmus Voetbal Academie trotse bezitter van Smart Goals na crowdfund actie

8 april 2021 17:15

Onlangs is de Wilhelmus Voetbal Academie trotse bezitter geworden van een set Smart Goals.

Dankzij een crowdfund actie opgestart in 2019 door de toenmalige JO9-selectie olv Stefano Vianello en Marcel de Rooij en door activiteiten in de daaropvolgende periode ontplooid door Sylvio Mansveld en Marco v.d. Struif is de aanschaf van de Smart Goals mogelijk gemaakt. Ook een significante korting die wij bij de aanschaf hebben gekregen van leverancier SmartGoals uit Eindhoven heeft ertoe bijgedragen dat deze aanschaf mogelijk is geworden.

Net als voor vele andere verenigingen is het ook voor Wilhelmus in de Covid crisis niet verantwoord om dit soort uitgaven zelf te doen. Hoe mooi is het dan dat er binnen de club mensen opstaan die er met hun enthousiasme en betrokkenheid mede voor zorgdragen dat we dit soort positieve impulsen aan onze jeugdopleiding kunnen blijven geven. Iets waar je als club heel trots op mag zijn.
Wij nodigen hierbij ALLE jeugd- en seniorentrainers uit om op zaterdag 24 april van 11.30-13.00 uur aanwezig te zijn bij de presentatie/instructietraining, welke op veld 1 zal plaatsvinden olv Marco v.d. Struif, waarin de mogelijkheden en het juiste gebruik van de Smart Goals zal worden gedemonstreerd.
De Wilhelmus Voetbal Academie wil hierbij zijn grote dank en waardering uitspreken naar iedereen die de aanschaf van de Smart Goals heeft mogelijk gemaakt.

voetbalacademie_1.jpg

Voor meer info omtrent de Smart Goals verwijzen wij u graag naar de site van onze leverancier https://smartgoals.nl/nl/smartgoals/

Logo-SmartGoals.jpg