Jeugd selectietrainingen bij V.V. Wilhelmus

Logo_Wilhelmus_2020-transparant-120x120.png

Selectietrainingen voor niet- Wilhelmus leden 2024 - 2025

Meld je aan!

Voetbalvereniging Wilhelmus heeft momenteel meer dan 80 jeugdteams en meer dan 800 jeugdleden, en we groeien nog steeds door.

De selectieteams van onze bovenbouw lichtingen spelen allemaal divisie (JO13-1, JO14-1, JO14-2, JO15-1, JO16-1, JO17-1 en JO19-1) en de selectieteams van de JO9 en JO11 spelen hoofdklasse. Ons vlaggenschip (Wilhelmus I) willen we zo veel mogelijk voeden met spelers die uit onze eigen jeugdopleiding komen en daarmee doorgroeien naar 1ste klasse niveau. Om deze doelstelling te behalen is het noodzakelijk dat we met onze jeugdteams geleidelijk naar een hoger divisie niveau groeien. Hiervoor kunnen wij nog enkele jongens of meisjes gebruiken die uitkomen in de leeftijdscategorieën JO9 (geboortejaar 2016) t/m JO19 (geboortejaar 2006).

Heb jij al ervaring op minimaal Hoofdklasse niveau (pupillen) en divisie (bovenbouw) en wil jij graag komen spelen bij v.v. Wilhelmus dan nodigen wij je van harte uit om je aan te melden via het aanmeldformulier voor onze selectietrainingen/wedstrijden!

Wanneer zijn de selectietrainingen/wedstrijden?

De selectietrainingen/wedstrijden voor volgend seizoen starten in april en zullen lopen tot en met 30 mei. Na inschrijving hoor je of je uitgenodigd wordt voor de selectietrainingen. Of je wordt uitgenodigd hangt af van het huidige niveau waarop je voetbalt, je voetbalverleden, de positie in het veld, maar ook je motivatie om voor Wilhelmus te willen spelen. In principe hanteren we de richtlijn om per lichting maximaal 3 spelers van buitenaf aan te nemen, maar de situatie per team kan vragen om hiervan af te wijken.

De selectietrainingen staan onder leiding van de selectietrainers en de Technisch Coördinator bovenbouw van volgend seizoen.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de selectietrainingen?

Onderaan deze pagina dien je al je gegevens in te vullen zodat deze in het bezit komen van ons technisch kader. Je krijgt binnen een week een reactie op je aanmelding. Belangrijk dat je duidelijk aangeeft in welke teams je de laatste seizoenen actief bent geweest en op welk niveau(s) je uitkwam.

Waarom kiezen voor v.v. Wilhelmus?

• Voetballen op niveau. Plezier, prestatie en respect staan voorop!;
  • Gediplomeerde trainers die je als voetballer helpen in je ontwikkeling;
  • Leren denken en spelen in teamverband;
  • Een familiaire sfeer;
  • Iedereen draagt via een stukje vrijwilligerswerk zijn of haar steentje bij;
  • Spelen op een fantastisch complex ruim voorzien van alle benodigde faciliteiten.

Wij hopen vele jongens en meisjes te mogen begroeten op onze selectietrainingen!

UPDATE 16 april 2024 : LET OP ALLEEN VOOR DE LICHTINGEN 2015, 2014 EN 2008 t/m 2005 KUNNEN SPELERS ZICH NOG AANMELDEN

Aanmelding selectietrainingen 2024 - 2025

Dit formulier blijft nog geldig tot dinsdag, 30 april 2024