Inschrijfformulier Senioren

1. Op de pagina Cultuur & Gedragsregels leest u de doelstellingen van het jeugdvoetbal op onze club. Tevens ziet u in dit stuk welke verschillende aspecten dit meebrengt voor kinderen en gezinnen. Ziet u uw gezin en/of uw kind hierin passen: meldt u dan aan voor het lidmaatschap van onze mooie club.

2. Komt u van een andere club of begint een jeugdspeler op latere leeftijd (O13 en ouder) met voetballen, dan vindt er eerst een intake gesprek plaats tussen kind, ouder(s) en jeugdcommissie om samen de voetbal cultuur binnen Wilhelmus te bespreken en te kijken in welk team uw kind wellicht het beste kan instromen mocht er een plek vrij zijn. Indien het kind van een andere club overkomt is het onze gewoonte om die club ook even te benaderen om te vragen naar de ervaringen met het betreffende kind.

3. De jeugdcommissie bepaalt voor het seizoen dat volgt het maximaal aantal teams percategorie. Op basis van doorstroom kunnen we zien of er in teams nog plekken vrijkomen.

4. Voor de jongere jeugd (mini pupillen, O9 en O11) en spelers die niet eerder op een andere club zaten, is er geen intake gesprek (tenzij op uw verzoek met specifieke reden) . Ieder jaar stromen er weer zo’n 100 kinderen in en iedereen is van harte welkom. Ouders en gezinnen krijgen in het begin ook de kans te wennen aan de club. Inschrijvingen svp via [email protected]

5. Afhankelijk van de emotionele en fysieke ontwikkeling van een kind kunt u hem/haar op zijn vroegst lid maken vanaf de leeftijd van 5 jaar. Teamindelingen geschieden op geboortejaar. Het eerste selectieproces en de vorming van een eerste selectieteam begint al in het jaar dat de kinderen 7 jaar worden, voor die kinderen die hier aan toe zijn en ouders die dit ondersteunen.

6. Mocht het maximaal aantal plekken bereikt zijn dan komt er een wachtlijst. Zie art. 8 over de werking van de wachtlijst.

7. Vanaf O13 wordt toetreding tot de club niet meer alleen op basis van een mogelijke wachtlijst geregeld, maar moet een speler ook voetbaltechnisch redelijk inpasbaar zijn in een team waar een plekje vrij is. Als er een plek vrijkomt in een hoger spelend team komt daar dus logischerwijs iemand voor in aanmerking die al heeft gevoetbald. Spelers die niet eerder hebben gevoetbald en wel de potentie hebben om nog aan te haken bij jongens die al jaren voetballen zullen echt moeten wachten op een mogelijk plekje in een lager spelend team. Technische staf en teamtrainers begeleiden dit proces, de jeugdcommissie bewaakt de cultuur en heeft contact met ouders.

8. In geval van wachtlijsten, op ieder niveau, is er een voorrangsbeleid met de volgende prioriteitstelling in deze aangegeven volgorde. De prioriteiten zijn zo gesteld dat het in stand houden van de clubcultuur het best kan worden gegarandeerd.
a. Een gezinslid dat al speelt bij Wilhelmus
b. Al eerder zelf minimaal 3 jaar gespeeld bij Wilhelmus, op eigen initiatief vertrokken
c. Een ouder die een bovenmatige bijdrage levert aan de club (bestuurslid,
d. Woonachtig in de volgende gebieden (zonder verdere voorkeur hierbinnen) : Voorburg, Leidschendam, Rijswijk, Leidschenveen, Ypenburg en de Haagse corridor die tussen Rijswijk en Voorburg ligt.

9. Een uitzonderingsregel is er voor aanmeldingen van jongens die direct en met zekerheid kunnen worden opgenomen in selectieteams. Zoals aangeven in de beschrijving van de cultuur van het jeugdvoetbal bij Wilhelmus gaat de voorkeur uit naar doorstroom vanuit eigen jeugd, maar is het ter discretie van het hoofd van de technische staf om in overleg met de jeugdcommissie hier van af te wijken.

10. Aanmelden:
Inschrijfformulier Senioren>
Subscription Wilhelmus International>
en stuur deze naar [email protected]

Een vereniging run je samen

Een vereniging kan alleen bestaan met voldoende vrijwilligers. Daarom vragen wij alle leden (of hun ouders) op welk gebied zij onze vereniging willen helpen. Als iedereen zijn/haar steentje bijdraagt, gaat het niet alleen veel gemakkelijker en sneller, maar is het ook veel gezelliger. Indien men zich minimaal 12 uur inzet voor de club door middel van verenigingstaken ( ter beoordeling van bestuur ) kan men aanspraak maken op een pas met 70 euro kantine tegoed. U kunt dit verzoek neerleggenof informatie krijgen bij [email protected]

Contributie

De contributie is jaarlijks te voldoen op rekeningnummer NL37ABNA0539146943 aan het begin van het nieuwe seizoen , zoals is overeengekomen tijdens de algemene ledenvergadering.

Contributie per seizoen 2023/2024
Bedrag is inclusief een Wilhelmus wedstrijdtenue.

Soort lid Contributie 23/24
Senior € 423,00
Onder 23 € 391,00
Student € 283,00 ( voorwaarden nader te bepalen )
JO19 € 358,00
JO18 € 358,00
JO17 € 346,00
JO16 € 346,00
JO15 € 334,00
JO14 € 334,00
JO13 € 323,00
JO12 € 323,00
JO11 € 300,00
JO10 € 300,00
JO9 € 300,00
JO8 € 286,00
JO7 € 222,00
Ukkies € 146,00
Vrijdagavondvoetbal € 223,00
Zaalvoetbal nog nader te bepalen
Niet spelend/donateur € 130,00
Trainingslid € 138,00
Geen automatisch incasso € 15,00

Bij meerdere spelende leden uit één gezin geldt familiekorting. Elk volgend jeugdlid uit hetzelfde gezin ontvangt €50 ‘familiekorting’

Bij inschrijving wordt naast contributie een eenmalig inschrijfgeld van € 25,- in rekening gebracht.

Wilhelmus is toegankelijk voor iedereen ! wij zijn aangesloten bij de Ooievaarspas ( voor meer informatie klik hier )