4. Opleiding scheidsrechters

sch.jpg

Hallo voetballiefhebbers, trainers, teammanagers, ouders en jeugdspelers

Wilhelmus zoekt  (Jeugd)Scheidsrechters

De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal, zeg maar gerust zonder scheidsrechter geen wedstrijd!

Hij of zij speelt een belangrijke rol op én buiten het veld. De scheidsrechter helpt mee aan een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Een belangrijke rol met veel verantwoordelijkheid dus! Ben jij een vader of moeder van een jeugdlid, speel je bij de senioren, of  ben jij zelf jeugdspeler en durf jij die verantwoordelijkheid aan?  Binnen Wilhelmus willen we je graag begeleiden....als beginnende scheidsrechter sta je er dus niet alleen voor en je hoeft ook niet elke week:-), ben jij een (Jeugd) speler dan houden we rekening met de voorbereiding en het spelen van je eigen wedstrijd, fluiten doe je altijd ervoor of erna, net wat jij fijn vind!
Lijkt het jou leuk om eens een wedstrijdje te fluiten, of heb jij ideeën hoe wij het aantal scheidsrechters binnen de club kunnen laten groeien?

Vanaf 12 jaar kun je al wedstrijdjes begeleiden als spelbegeleider, en vanaf 14 jaar kun je al fluiten op het grote veld. Kom het eens proberen, en ontdek zelf dat fluiten hartstikke leuk en leerzaam is!

Wilhelmus heeft als doelstelling op korte termijn een scheidsrechterscursus te organiseren, deze zijn er in diverse niveaus maar willen we aanbieden aan mensen die daadwerkelijk regelmatig wedstrijden fluiten of dit willen gaan doen.

Heb jij interesse in een cursus, heb je ideeën voor ons of wil je komen fluiten neem dan contact op met [email protected] , of spreek onze clubscheidsrechters Eric van Marwijk, Marco Beukers of Jasper de Wijn gewoon eens aan op Zaterdag