Faq

De contributie zal worden ook dit jaar gespreid worden geïnd in twee delen.

• Rond begin juli, 50% contributie

• Rond eind Oktober, 50% contributie

Lid worden kan vanaf 5 jaar oud. Als 5 jarige start je in de mini pupillen en speel je 4 tegen 4 op een klein veld.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met de coordinator: [email protected]
Ja dit is mogelijk, neem contact op met de coördinator van de leeftijdsgroep om de proeftraining af te stemmen.
De KNVB heeft het jeugdvoetbal opgedeeld in leeftijdsgroepen. Deze leeftijdsgroepen houdt Wilhelmus ook aan.

Voor elk seizoen wordt bepaald in welke leeftijdsgroep de speler/speelster hoort op basis van het geboortejaar. Spelers mogen wel een leeftijdscategorie hoger spelen, maar in principe niet een categorie lager.

Leeftijdsgroep

Onder 7 / Mini pupillen
Onder 8
Onder 9
Onder 10
Onder 11
Onder 12
Onder 13
Onder 14
Onder 15
Onder 16
Onder 17
Onder 18
Onder 19

In de jeugd verschilt dit per leeftijdscategorie. In sommige leeftijdscategorieën is er een kleine wachtlijst.
Het is verstandig om per email contact op te nemen met de coördinator van de leeftijdscategorie.
Wedstrijden van v.v.. Wilhelmus worden gespeeld in het officiële tenue.
De kledingcommissie onder begeleiding van onze Manager FZ, Peter van der Deijl, zal alle vragen op het gebied van (wedstrijd)kleding beantwoorden. Het is van belang dat deze vragen gestructureerd binnenkomen (en niet telefonisch, via appjes of mailtjes), zodat we een goed overzicht hebben van de behoefte in kleding, en dat verzoeken niet verloren raken.

Dien dus jouw verzoek via dit formulier in.
We zijn een vereniging en die runnen we met alle leden en hun ouders! Zo wordt elk team circa 3 keer per jaar ingedeeld om een bardienst te draaien. Van iedereen wordt verwacht zich hiervoor in te zetten. In de praktijk kan dit betekenen dat je één of twee keer per seizoen een keertje achter de bar helpt dus dat valt heel erg mee. Het grootste gedeelte van de overige taken bij de jeugd wordt ook uitgevoerd door vrijwilligers en de kinderen kunnen niet voetballen zonder ouders die de handen uit hun mouwen willen steken. We hebben op vele verschillende vlakken naast de vanzelfsprekende bardienst hulp en ondersteuning nodig dus meld je hiervoor aan via [email protected]