Inzet vrijwilligers

WIlhelmus is een vereniging, dat wil zeggen dat we met zijn allen onze klrachten verenigen om de vereniging draaiende te houden. Dat lukt aardig goed, veel (ouders van) leden zetten zich in als teammanager, ploegleider voor de bar of als trainer. Daar zijn we heel blij mee. Om ervoor te zorgen dat de bar op wedstijddagen wordt bemand zal elk team één a twee maal per seizoenshelft worden ingeroosterd om de bar 4 uurtjes te bemannen. Dit geldt voor alle teams. De indeling die gemaakt is is gebubliceerd in het barrooster, wat hier te vinden is.

Elk team komt dus aan de beurt, zo maken vele handen licht werk.

In dit rooster is grotendeels rekening gehouden met:

1.    De speeldagen en vrije dagen volgens de KNVB kalender voor elke leeftijdscategorie

2.    De speeltijden (zoveel als mogelijk) van elke leeftijdscategorie op de zaterdagen

3.    De teams die nog niet en al wel eerder een kantinedienst gedaan hebben dit seizoen.

Basisregels indeling bardiensten

• Bardiensten (in kantine of kiosk) worden aan teams toegewezen. Op drukke wedstrijddagen zijn er 4 shifts. Maar de dienst kan ook op een avond plaatsvinden.
  • Vanaf JO19 kunnen/moeten de spelers en speelsters zelf staan. Tot en met de JO18-teams worden de diensten ingevuld door de ouders/verzorgers.
  • De Teammanagers of aanvoerders zien er op toe dat de namen van de personen die de bardienst uitvoeren tijdig worden doorgegeven aan de planners op [email protected]
  • Teams worden zoveel mogelijk ingedeeld rondom hun eigen wedstrijden. Er zijn echter geen garanties. Houd er rekening mee dat dit niet altijd lukt.
  • Teams kunnen hun diensten onderling ruilen, op voorwaarde dat dit tijdig wordt doorgegeven aan de planners op [email protected]
  • Indien een team geen vrijwilligers levert, kan het zijn dat de wedstrijd niet doorgaat.