Pestprotocol

ONAANGEPAST GEDRAG EN PESTEN WORDT NIET GETOLEREERD, SCHORSING VOLGT

Net als vorig seizoen willen we onderstaande wederom onder ieders aandacht brengen. In tegenstelling tot vorig seizoen ditmaal gelukkig preventief. Maar een gewaarschuwd mens.........

De jeugdcommissie zal voor kinderen die hardnekkig blijven volharden in onaangepast gedrag, in welke vorm dan ook, een exit traject in gang te zetten.

Wat houdt dit in:

Iedere misdraging op de training die leidt tot verwijdering van de betreffende training zal gepaard gaan met een schorsing tot het moment dat het team van de betreffende speler 2 wedstrijden heeft gespeeld. In deze periode is deze persoon in het geheel niet welkom op Wilhelmus. Deze schorsing zal schriftelijk worden bevestigt door de jeugdsecretaris.

In deze brief, die een officiële waarschuwing is, zal tevens de mededeling staan dat wederom onaangepast gedrag zal leiden tot het dringende advies een andere club te zoeken, cq beëindiging van het lidmaatschap.

Wilhelmus is een club die voor bijna 100% door vrijwilligers gedragen wordt en hun plezier en motivatie wordt door bovenstaande zaken ernstig ondermijnt. Wilhelmus is zuinig op zijn vrijwilligers en zal alles doen om hen het plezier in hun bezigheden te laten behouden. Ook is het bovenal zeer onplezierig voor kinderen die zich wel positief opstellen. Daarnaast is het niet meer dan normaal dat er respectvol en plezierig met elkaar omgegaan wordt.

Voor Ons pestprotocol klik hier