35 + voetbal

Voor komend seizoen zijn wij wederom op zoek naar nieuwe spelers die zich willen aansluiten bij ons 35+ voetbal. Op dit moment hebben wij ongeveer 30 spelers en de groep is nog altijd groeiende. Naast de wekelijkse trainingen nemen wij komend jaar ook weer deel aan de onderlinge toernooien. Deze toernooien vinden ook dan weer om de drie weken plaats op de vrijdagavond.

Het 35 Plus voetbal wordt gespeeld op een half veld met 7 tegen 7. De onderlinge toernooien worden georganiseerd met o.a. de omliggende voetbalvereningingen Wateringse Veld Kranenburg, ZooVo en SV Leidschenveen.

De wedstrijden zijn stuk voor stuk erg sportief en de onderlinge omgang is zeer vriendschappelijk.

Bij het 35-plus-voetbal gelden onder andere de volgende regels:

• Minimum leeftijd van de spelers is 35 jaar;
  • Er wordt gevoetbald op een half veld;
  • De veldteams bestaan uit 7 man;
  • Er mag onbeperkt worden gewisseld;
  • Elke vrijdagavond kan er worden getraind bij Wilhelmus van 20.00 tot 21.30 uur, behalve als we een toernooi spelen;
  • Elke drie weken wordt er een toernooi georganiseerd met de omliggende verenigingen;
  • Geen slidings;
  • Geen scheidsrechter;
  • Sportiviteit staat hoog in het vaandel;
  • Een gezellige 3e helft na de toernooien;
  • Een goed humeur is een must !!!

Als je belangstelling hebt om je aan te sluiten bij het 35 Plus voetbal team van Wilhelmus, meer informatie wenst, een keer wil meetrainen of je gelijk aan wilt melden, neem dan contact op met de ledenadministratie: [email protected]