Lidmaatschap opzeggen

U wilt uw lidmaatschap opzeggen

Het opzeggen van het lidmaatschap dient voor 10 juni van het lopende seizoen te gebeuren.

Opzeggen na deze datum heeft tot gevolg dat de contributie nog 1 jaar doorloopt o.a. door het niet op tijd kunnen afmelden bij het districtskantoor van de KNVB.

Wanneer U in de loop van het seizoen Uw lidmaatschap opzegt , bent U nog contributie verschuldigd tot het einde van het lopende seizoen.

Indien er sprake is van een contributieachterstand, nog niet terug gegeven van in bruikleen verstrekte kleding of andere vorderingen wordt het verzoek tot opzegging van het lidmaatschap niet in behandeling genomen.

U wilt bij een andere voetbalclub gaan voetballen

Indien U wilt gaan voetballen bij een andere voetbalclub , dan dient U een overschrijving aan te vragen.

Neemt U hiervoor contact op met Uw nieuwe vereniging (vóór 10 juni).

Uw nieuwe vereniging zal ons en de KNVB op de hoogte stellen van de overschrijving.

Indien er sprake is van een contributieachterstand, nog niet terug gegeven van de in bruikleen verstrekte kleding of andere vorderingen wordt het verzoek tot overschrijving niet in behandeling genomen.

Vul onderstaand formulier in mbt Uw opzegging :

Lidmaatschap opzeggen

* = verplicht