Erelid Marcel Commers

23 juni 2022 13:15

Afgelopen zaterdag was er nog een heuglijk feit bij onze mooie vereniging. Het komt niet zo vaak voor dat Wilhelmus iemand benoemd tot erelid. Dat is in ons bijna 110-jarig bestaan op twee handen te tellen. Toch vonden we het in dit geval van groot belang om Marcel Commers te benoemen tot ERELID!

Marcel loopt al sinds jonge leeftijd rond op Wilhelmus en heeft eigenlijk alles wat je voor onze vereniging kunt doen wel gedaan. Naast een zeer verdienstelijk voetballer in ons eerste elftal heeft hij zich jarenlang ingezet in diverse commissies, is hij bestuurslid geweest, en heeft hij de club ook geholpen door altijd klaar te staan als er hulp nodig was, met zijn handen, zijn relatienetwerk of als sponsor of donateur.

Het bestuur is Marcel Commers enorm dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan voor Wilhelmus.

IMG_20220618_142919.jpg