Ook wij doen mee aan de Grote Clubactie

22 september 2022 14:00

Zaterdag 24 september start weer de jaarlijkse Grote Clubactie. Voor clubs (en dus ook voor Wilhelmus) een mooie gelegenheid om samen met de inzet van al onze leden iets moois te doen voor de club.

Met de opbrengst van de actie gaan we aan de slag met de verdere inrichting van ons horecaplein. Daarnaast zullen we de opbrengst gebruiken voor de aanschaf van nieuwe voetbalmaterialen. Iedereen die zich hiervoor inzet kan zelf ook mooie prijzen winnen.

Aan ieder team (zowel jeugd als senioren) zullen deze week boekjes met loten worden uitgedeeld.

Prijzen voor onze eigen leden

Verkoop je 20 loten dan ontvang je een Wilhelmus bidon.

Verkoop je 30 loten dan ontvang je een Wilhelmus bidon met initialen

Prijzen voor teams (mini pupillen tot en met JO15)

Voor het team dat samen de meeste loten verkoopt is er een teamuitje voor 14 personen naar Familiepretpark Drievliet beschikbaar gesteld door onze hoofdsponsor Jos Faaij.

Prijzen voor teams (JO16 tot en met senioren)

Voor het team dat samen de meeste loten verkoopt ligt er een kantine tegoed klaar van 100 euro.

We wensen iedereen veel plezier met de verkoop en gaan samen voor een mooi resultaat. Bedankt alvast voor jullie inzet!

Voor vragen met betrekking tot de Grote Clubactie kun je mailen naar [email protected]