Algemene ledenvergadering

8 mei 2023 13:30

alv.jpg

Op dinsdag 13 juni aanstaande zal de algemene ledenvergadering van VV Wilhelmus plaatsvinden. Het is belangrijk dat alle leden hierbij aanwezig zijn, omdat het de gelegenheid biedt om betrokken te zijn bij de besluitvorming en ontwikkeling van de vereniging. Ook is het een moment om andere leden te ontmoeten en te spreken.

Tijdens de ALV zal er onder andere gesproken worden over de financiële situatie van de vereniging. Ook zal er aandacht worden besteed aan het beleid van de vereniging en mogelijke veranderingen daarin. Verder worden de bestuursverkiezingen gehouden, waarbij leden de kans hebben om te stemmen op de kandidaten voor het bestuur van de vereniging.

Het is dus belangrijk om aanwezig te zijn bij de ALV op dinsdag 13 juni aanstaande. Het is dé gelegenheid om betrokken te zijn bij de ontwikkeling van de vereniging Samen kunnen we de toekomst van de vereniging vormgeven en versterken. De inloop is om 19.30 en de vergadering start om 20.00 uur.