Sandro en Sergio Veugelers maken transfer naar Wilhelmus

10 mei 2023 8:45

Sandro Veugelers (24) en zijn broer Sergio Veugelers (26) hebben deze week aan de staf van Wilhelmus laten weten dat zij volgend seizoen in de geel en zwarte kleuren gaan spelen.

Sandro Veugelers speelde de afgelopen zeven jaar in het eerste elftal van Laakkwartier als een zeer betrouwbare en talentvolle keeper .Voorheen heeft hij  zijn sporen verdiend bij ODB en  Forum Sport.
Sergio Veugelers acteerde eveneens de laatste zeven jaar in het eerste elftal van de Haagse vereniging, meestal als verdediger met een enorm goede pass in de benen en heeft in het verleden   bij ODB, ADO Den Haag (jeugd) en DHC zijn kunsten vertoond.
Zij worden bij Wilhelmus herenigd met hun oude trainers Jan Linkerhof en  Piet Gelauf, met hen hebben zij eerder ook al bij Laakkwartier samengewerkt .

En nog een prettiger bijkomstigheid voor de kersverse trainers Jan Linkerhof en Piet Gelauf, is  dat de selectie van Wilhelmus aangeven heeft dat zij de club trouw zullen blijven, dus ook volgend seizoen kunnen de trainers gebruik maken van spelers zoals onder anderen Cedric Ake, Matthijs Wartna, Nick Hendrikse, Noah Saridjojo, Brandon Poncin, Mika Lommers, Iphraim Chtatou, Tim Vreeswijk, Cas van Delft, Lars Goinga, Robbie Boere en Yuri Bruno.
Sandro_en_Sergio_Veugelers_2.jpg