Wilhelmus en ADO verlengen samenwerking

15 april 2024 13:00

vv Wilhelmus en ADO Den Haag hebben met trots aangekondigd dat zij hun samenwerking voortzetten door het verlengen van het partnerclub convenant.

De verlenging onderstreept de succesvolle en plezierige samenwerking tussen beide clubs gedurende de afgelopen jaren.

Het vernieuwde convenant benadrukt het gezamenlijke streven om talentontwikkeling in zowel de selectieteams als de breedteteams van vv Wilhelmus te stimuleren. Hierbij staat het bieden van de juiste aandacht en ondersteuning aan alle spelers centraal.

Peter Veldhuizen, voorzitter van vv Wilhelmus, toonde zich verheugd over de verlenging van de samenwerking: "We zijn blij dat we onze samenwerking met ADO Den Haag kunnen voortzetten. De afgelopen jaren hebben we samen veel bereikt en we kijken ernaar uit om deze positieve lijn door te trekken. "Samen zullen we blijven investeren in de ontwikkeling van talent en het versterken van onze clubs."

Ook bij ADO Den Haag heerst er enthousiasme over de voortzetting van de samenwerking. De club ziet in vv Wilhelmus een waardevolle partner en kijkt uit naar de verdere samenwerking in de toekomst.

Het vernieuwde partnerclub convenant tussen vv Wilhelmus en ADO Den Haag markeert een nieuwe fase in de samenwerking en belooft veel goeds voor de ontwikkeling van talent binnen beide clubs. Met een sterke basis en een heldere visie kijken beide partijen optimistisch naar de toekomst.

ADO_conv.jpg