21 september 2019: Wilhelmus JO10-4 - Graaf W II VAC (4 - 6)

Graaf W II VAC JO10-2

21 september 2019 11:00

21 september 2019:  Wilhelmus JO10-4 - Graaf W II VAC (4 - 6)

Na het spektakelstuk van vorige week zijn we benieuwd naar de wedstrijd van vandaag. En die begint heel goed! Olivier speelt even de hoofdrol en met een mooi boogballetje wordt het 1-0. We worden getrakteerd op prachtig teamwerk en Olivier maakt ook 2-0. Daarna moet doelman Robbe laten zien wat hij kan. Eerst redt hij knap, daarna volgt een onhoudbaar schot: 2-1.

Keano krijgt een goede kans. Graaf Willem knalt op de paal. Oeps foutje achterin: 2-2. In het tweede kwart starten we met een schot van Daan richting doel. Dat levert een corner op en vervolgens weer een kans, maar geen score. Aan de overkant van het veld staat Robbe goed te keepen. Handig tikt hij een bal over de lat. Twee corners later pakt Graaf Willem de voorsprong: 2-3.

Nu is het de beurt aan Teun om te laten zien wat hij kan. Hij schiet eerst net naast en even later geeft hij een keurige assist op Olivier die er 3-3 van maakt. Tomas staat slim te verdedigen, maar Graaf Willem lijkt ook steeds slimmer te worden. Het script van deze wedstrijd verandert ten nadele van ons, ze weten er 3-4 van te maken.

In de tweede helft is Daan de doelman. Olle staat stevig te verdedigen en we krijgen kans op kans. Teun, Keano, Robbe, Olle hebben geen geluk. Het wordt zelfs 3-5. Een lange uittrap van Daan valt precies goed voor Keano. Mooi! 4-5. We voelen dat de gelijkmaker in de lucht hangt en onze jongens krijgen ook meerdere kansen. Met een slimme prikbal scoren de Wassenaarders 4-6. Met een paar goede reflexen voorkomt Daan nog een tegendoelpunt. Als Keano nog een laatste keer uithaalt met een schot richting doel is de wedstrijd gespeeld. Niet gewonnen maar wel applaus verdiend voor allemaal.