JO10-2 gaat los

Oliveo JO10-2

31 augustus 2019 11:00

Vandaag een thuiswedstrijd voor Wilhelmus JO10-2 , maar dan ook weer niet echt thuis want we moesten uitwijken naar het terrein van VCC ivm de werkzaamheden op onze velden.

Daar aangekomen lag een prachtige grasmat ! .... WOW

JO10-2 nog een beetje gemixed qua spelers , want gisterenavond kwam de verdeling van de selectie binnen en er zijn nog vakantiegangers.

Trainers Mika & Leendert gingen met Dex , Liam , Hamza , Ishairo , Christiaan , Ward , Bruce & Thijs aan de slag vandaag.
Na een goede warming up kon de 1e wedstrijd dan eindelijk gaan beginnen , na zo'n lange voetbalstop.

De kinderen stonden te trappelen van ongeduld om weer in een wedstrijd tegen die bal te trappen. Een samengesteld team , dus wat zal dat brengen ?

Na het fluitsignaal van onze officiele scheidsrechter werden de kinderen losgelaten in het veld.

Tikkie , takkie en BAM 0-1 achter .... wt*.

Gelukkig herpakken de boys zich prima en Bruce ramde de 1-1 in de touwen.
Na een mooie aanval rond Dex mooi af , en zet de 2-1 op het scorebord.
Je zag het vertrouwen in de jongens toenemen. Christiaan beloonde zichzelf met een hattrick en zette de 5-1 op het bord.

Ward is heerlijk bezig in het doel en je kan zien dat die de hele vakantie zijn keeperskillz heeft getraint. Ook Thijs & Liam achterin een goed slot op de deur.

Ishairo beheert het middenveld en trakteerd zichzelf met een mooi schot voor de 6-1 vlak voor het fluitsignaal van het einde van het 1e kwart ( die dit seizoen 12,5 minuut per kwart is geworden ). Trainers bespreken eea met de kinderen en wisselen er 2 , dus we gaan verder met 2 frisse krachten in het veld , want het was best warm in het zonnetje.

Hamza tikt meteen de 7-1 in het doel en Christiaan maakt er 2 op rij , en dus 9-1 nu. Alle tegenaanvallen lopen vast op onze verdediging en keeper. Een genot om naar te kijken. Ishairo maakt nog de 10-1 en Christiaan vlak voor het rustsignaal de 11-1.

Even rust nu en drinken !

In het 3e kwart weer 2 wissels en hier scoren Dex & Hamza beiden 2 x , dus 15-1 alweer. Bruce is sterk bezig achterin en onderschept veel aanvallen.

In dit 3e kwart vielen 3 tegendoelpunten , waarbij de tegestanders door hun ouders werden gestimuleerd om te juichen.....15-4 nu.

Christiaan noteert de 16-4 voor het fluitsignaal van het einde van de 3 e helft.

Dan op naar het laatste kwart. Voorlopig allemaal lachende gezichtjes in het veld.

Hamza & Dex zetten de stand op 18-4 en Christiaan maakt de 19e.

Iedereen in zijn hoofd al aan het scanderen "20 ,20,20" .... En ja hoor , Hamza maakt de 20 ste.

In de laatste minuut scoorden de tegenstanders de 20-5.

Wat een feestje dit.

Mooi weer & lekker voetballen.

Aanvallers hebben goed afgerond en de verdedigers stonden als een blok.

Petje af boys.

Wel wat spierpijn van het kijken van deze wedstrijd hoorde ik langs de lijn , want ook daar zijn de ouders natuurlijk even uit geweest en is weer wennen met die stroeve lijven.

Volgende week staat er een uitwedstrijd op het programma tegen DHC. Maar eerst nagenieten en vanaf maandag weer lekker trainen.

een fan !